Nyheder

SIF-Fodbold er en frivillig idrætsforening der er drevet af ubetalte forældertrænere og en ulønnet bestyrelse.

Ved indmelding af dig selv eller dit barn, accepterer du at støtte op om klubbens frivillige og at engagere dig i klubben og dit barns fodbold, i det omfang tid og evner tillader det.

Du accepterer endvidere at betale de fastlagte årlige kontingenter der automatisk opkræves fra dit betalingskort via Klubmodul:

Grundkontingent.
+
Afdelingskontingent (tøjpakke). Obligatorisk for U7-U19. Ved start U7 oprettes denne betaling af klubben.

I tilfælde af restance kan SIF udmelde dig eller dit barn med øjeblikkelig virkning, også på tværs af sportsgrene.

Ved indmeldelse tillader du endvidere at SIF-Fodbold tager billeder og video af dig eller dit barn på SIF's eget anlæg og evt. benytter disse f.eks. på vores hjemmeside eller i klubben.
Vi takker vore sponsorer
Foreningen