High Performance
SIF High Performance Academy,  for inviterede spillere

Kære forældre og spillere,
 det er med stor glæde at vi kan tilbyde dig at deltage på vores Advanced træning med en af verdens bedste udviklingstrænere.
Vi har lavet en aftale med min gode ven og mentor, Carsten Dohm, om et forløb med 10 gange på fredage.
HP Advance er skabt for de spillere som virkelig er dedikeret til fodboldspillet, det er et tilbud til de spillere som har et stort ønske om at få det maximale ud af deres talent og har mod på at arbejde hårdt for at nå deres mål. Forældre engagement, opbakning og støtte er vigtigt og Til-og framelding er et must.
Vi arbejder med spillernes individuelle udvikling, primært spillerens tekniske og taktiske kompetencer, men vi kommer også ind på det fysiske og mentale.

Kriterier for udvælgelse:
1.Parathed
   Være nysgerrig efter ny viden.
   Have viljen til at lære af dialog
   Have vilje/evne til fordybelse over længere tid.
   Have evnen til at opfatte fejl som en erkendelsesproces.
2.Nuværende niveau
3.Potentiale

Første gang, fredag d. 17 juni kl 15:00-16:30 appetitvækker og inspiration til selvtræning i sommerferien
Efterfølgende gange: kl 16:00-17:30 - 12, 19, 26 august - 2, 9, 16, 23, 30 september og 7 oktober 2022.

Er du i tvivl om du kan leve op til kravene er du meget velkommen til at kontakte mig eller din holdtræner for en snak
Jan Lauritzen
Udviklings- og talent ansvarlig fodbold
Cheftræner High Performance Academy